Mutiara Kata

" Berfikir itu cahaya, kelalaian itu kegelapan, kejahilan itu kesesatan dan manusia yang paling hina ialah orang yang menganiaya orang bawahannya"

Pengskodeng -.-

hit counter

Monday, May 14

O i see!

Assalammualaikum,


Lame rase nye tak update kat blog nie. Err, takde mase rasenye nak update. Bukan busy yang teramat sangat, cumenye malas nak on blog sebab takde bende nak cerite pon. Hikhik :D Topik kite pada kali ini adelah manusia. Hehe. Kenape manusia? Sebabnye, nak tanye balik kat korang. Kenape lah manusie nie ade sifat tak puas hati / PHD #perasaan hasad dengki dekat orang lain. Padahal orang tu tak penah menyemak pon pasal die, tak penah mengacau hidup die pon. Kenape ye? Why? Why? Nak kate aku nie anak orang kaye ke, cantik ke, pandai ke. Aku rase die lagi banyak kelebihan tapi yang tak puas hati tu kenape? Siap nak kasi surat surat bagai. Adoyy zaman sekarang dah moden lah peahhhhhhh, takde bagi surat surat lagi. Orang sekarang pakai SMS lah tak pon Email. Ketinggalan zaman betul lah orang tu. Haha. Aku bukan bodoh nak layan surat ko tu. Perangai ko macam budak budak ko tau? Aku rase budak budak lagi matang dari ko. Haha. Ape lah punye orang, belajar tinggi tinggi tapi pemikiran cetek. Sudahh la, aku bukan tak kenal sape ko. Just aku nie tak suke nak cari pasal dengan orang je. Sebab tu aku senyap je. Aku senyap bukan bemaksud aku takut, tapi aku senyap sebab aku rase takde faedah pon aku nak layan ko yang gile tu. Have fun k haters :)

4 comments:

  1. Alyn, lame tak update, tgk2 lyn de update... hope Alyn baik2 aja...take care!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hee, akak lyn lame tak bukak blog dah. Thanks kak. Take care too, jage baby elok2 ehh :D

      Delete
  2. betul tu dik...jngn layan orang macam tu..biarlah luncai terjun ngn labunya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan kak. Tak layan pon, buat taktau je sudah. Kalau layan kite yg gile nanti. Hehe

      Delete