Mutiara Kata

" Berfikir itu cahaya, kelalaian itu kegelapan, kejahilan itu kesesatan dan manusia yang paling hina ialah orang yang menganiaya orang bawahannya"

Pengskodeng -.-

hit counter

Thursday, July 5

Assalamualaikum,

Wahh lame rasenya since post terakhir yang aku buat dalam blog. Buat post nie pon saje je coz sbb dah lame tak jejak blog nie. Yelah sejak dah resign dari tempat kerja lama then balik PD, macam takde masa sikit nak on blog. Rasanya dah sebulan kot aku resign kat tempat kerja lama setelah 5 bulan aku kerja sana. Aku mmg dah lama nak berhenti, sebab ape? there is no reason yang munasabah. Tapi aku berhenti sbb mmg dari mula aku masuk aku tak suka keadaan dekat sane lagi-lagi staff nye. Mungkin aku tak perlu nak cerita details, hanya orang yg keje situ je akan tahu. Apa apa pon aku enjoy jugak keje dekat situ and dapat la juga sikit pengalaman. Sekarang aku dah ada kerja baru, kerja dalam bidang yang aku study dan aku happy je keje dekat sini. Ok lah, itu je kot? Macam takda idea. Thanks for reading :)


1 comment:

  1. Salam Lyn, hope lyn tak benci akak, kite semua buat salah, tade sape yg perfect,
    akak ikhlas kawan Lyn, hope Lyn pun camtu..

    selamat Hari Raya maaf Zahir Batin dari akak...

    ReplyDelete