Mutiara Kata

" Berfikir itu cahaya, kelalaian itu kegelapan, kejahilan itu kesesatan dan manusia yang paling hina ialah orang yang menganiaya orang bawahannya"

Pengskodeng -.-

hit counter

Thursday, February 16

Shoo shoo in love with this song

Kilafairy Ft. Roman - Roman (Ost Tihany)



Yeahh, aku dah jatuh cinte dengan lagu nie. First dengar dekat radio lah. Radio mane lagi kalau bukan radio era. Setia ok dengan radio tuhh. Hehe :D Yang aku tak sangke tu, die punye singer Kilafairy. Dulu mase first2 tengok die kelua dalam TV aku memang tak suke die, macam gedik je. Tapi sekarang aku dah mule minat die. Siyess sedap kot suare die. Tak sangke pulak die ade bakat menyanyi. Lagipon, suke tengok Kilafairy nie sebab die sweet lah. Lagi satu aku suke tengok shape badan die. Tak dapat shape badan mcm tu, dapat berangan jadi macam tu pon jadi lahhhh. Hehe :D Agak agak kalau aku nak buat badan aku jadi macam Kilafairy tu maun makan mase dalam 3-4 tahun, tak sanggup aku. Haha. Aku nie jenis nampak makanan sedap je terus nak ngapp~ mane tak KURUS nye. Hehe :D Ape ape pon aku doakan Kilafairy terus berjaya dlm karier seni die, macam mak die lah, Rohana Jalil. Love you Kilafairy.

2 comments:

  1. muke abg roman ni cam muka Fiq Mentor kan, tapi sedap la lagu ni...

    ReplyDelete
  2. Aah kak ade iras iras Fiq mentor sikit :) , Kan kan? sedap kan lagu nie. Alyn selalu dengar. Hee ~

    ReplyDelete