Mutiara Kata

" Berfikir itu cahaya, kelalaian itu kegelapan, kejahilan itu kesesatan dan manusia yang paling hina ialah orang yang menganiaya orang bawahannya"

Pengskodeng -.-

hit counter

Tuesday, January 31

Lelaki

Ya Allah, taktau lah aku nak cakap macamane. Takde perasaan ke atau tak tau malu? Ehh, lebih kurang je kan due-due tu. Haha.


Korang penah kene tak? situasi nie.
Kau kenal sorang laki, takde lah kenal sangat sangat cume kenal dalam alam maya je, tapi penah tengok gambar tak penah jumpe. Then, die suruh korang topap kan untuk die sbb korang baru cakap yang korang baru je melangkah ke alam pekerjaan. Ade ke orang baru keje dah dapat gaji? answer Anyone? -.- Lepas tu bile cakap takde duit die suruh jugak topap kan. RM5 je, RM5 je. Jap aku nak tanye. RM5 tu bukan duit ke? Dah korang cakap takde duit tapi die mintak jugak. Korang yang kat sini pon makan ala kadar je sbb nak save duit. Lepas tu boleh pulak macam nak pakse kite kan suruh topap kan, siap buat icon sedih lg :( . Ade aku kesah ke? Dah aku cakap aku takde duit takde duit lahh. Nak tau alasan die suruh topap sebab ape? Sebab nak mesej kite. Nie lg satu, bile mase ntah kite cakap nak mesej die? Ade aku kesah ke? Adoyy, zaman sekarang pon ade lg lelaki macam nie kan. Tak malu. -.-' Rase nak bagi makan kaki pon ade.

2 comments: