Mutiara Kata

" Berfikir itu cahaya, kelalaian itu kegelapan, kejahilan itu kesesatan dan manusia yang paling hina ialah orang yang menganiaya orang bawahannya"

Pengskodeng -.-

hit counter

Tuesday, January 24

Hari bosan bermula

Assalammualaikum dan Salam 1 Malaysia,

Aku baru je tibe di Putrajaya dari Port Dickson, tempuh jam dengan panas terik nye plus aircond rosakk -.- Terbakar ok! *Belum panas api nerake lagi, Heww. Cghite macam aku yang drive, padahal aku lesen pon tadakk. Muehehe, aku tumpang cousin je tadi. So, bile dah balik Putrajaya bermule lah hari-hari bosan aku. Lagi-lagi esok keje -.- aku pon baru seminggu lebih masuk, dah la takde keje langsung. Keje aku hari-hari masuk office online je sampai balik. Haha. Best kan keje aku? Ntah bile dieorg nak bagi aku keje pon aku tak tau lah. Mungkin sampai aku dah berhenti baru dieorg nak bagi keje kot? Muahahaha *Gelak setan. Ok tu baru kat tempat keje, balik rumah pulak lagi lah takde bende nak buat. Ape lagi keje yang aku boleh buat selain daripade tido je. Ngeh3. Tu lah hobi aku di mase lapang, tak tido aku on9 on9 on9 dan on9 sampai lebammm -.-'

No comments:

Post a Comment