Mutiara Kata

" Berfikir itu cahaya, kelalaian itu kegelapan, kejahilan itu kesesatan dan manusia yang paling hina ialah orang yang menganiaya orang bawahannya"

Pengskodeng -.-

hit counter

Monday, January 30

Beronggeng

Assalammualaikum,


Berape hari dah tak mencerabih dekat blog nie, ekceli, aku takde bende pon nak cerite. Tapi semalam 30/1/2012 aku & cousin-cousin & anak sedare aku pegi bejalan nun di Bukit Cerakah. Taman Pertanian, Bukit Cahaya. Yeahh, tu first time aku pegi sane. Macam teruje la jugak kan dapat pegi. Hehe ;D Tujuan pertame pegi sane sebab nak pegi Rumah 4 Musim, semalam mase aku pegi tengah musim Salji. Perghh, gile best. Merase la jugak angan-angan nak pegi tengok salji kat luar negare. Ngee~ Yang best tu, dah la tak bawak sweater ape bende kan, terus masuk dalam rumah tu. Memang beku la aku masuk sane kan, nasib tak panjang pon rumah salji tu, kalau tak aku dah jadi patung kot dalam tuh. Hehe :D Nanti aku upload eh pic-pic mase aku pegi sane semalam. Dalam camera tak transfer lagi. Lepas nie Rumah 4 Musim tu dah tuka ke musim Bunga. So, mesti lah kene pegi lagi lepas nie. Hehe. Kbai.

No comments:

Post a Comment