Mutiara Kata

" Berfikir itu cahaya, kelalaian itu kegelapan, kejahilan itu kesesatan dan manusia yang paling hina ialah orang yang menganiaya orang bawahannya"

Pengskodeng -.-

hit counter

Sunday, January 22

True Feeling

Memang tak semua lelaki same, tapi lepas putus dengan die sekitar setahun lepas aku memang dah tawar hati pade seseorang yang bergelar LELAKI. Cube buang perasaan tu? Ye aku dah cube tapi memang tak boleh, aku memang tak boleh terime lelaki dalam hidup aku sekarang. Lesbian? No no no, aku masih waras lagi, tak terlintas di fikiran aku nak menjalinkan hubungan sejenis. Nabi tak mengaku umat. Aku masih tau lagi hukum hakam agame walaupun aku nie tak lah sebaik mane. Jujur aku cakap, perasaan ingin dicintai dan disayangi tu ade tapi bile aku cube, aku tak boleh nak terima sayang dari seseorang lelaki tu. Bukan tak ade lelaki yang nak tapi aku yang tak mahu. Aku pon tak tahu nak buat macamane lagi. Aku buntu dan tak pasti dengan perasaan aku yang sebenar. Moge Allah bukakan pintu hati aku nanti. Aminn :)

No comments:

Post a Comment